Bu Blogda Ara

30 Aralık 2017 Cumartesi

DAVRANIŞLAR

Bazen güzelliklerle de karşı karşıya kaldığımızı hatırlayalım:

 1- Bugün İzmir  çok rüzgarlı ve yağmurluydu. Şemsiyeleri tutabilmek bile bir başarıydı.Kaldırımlar dar, zemin engebeli...çarpışmamak işten değil. Karşımdan üç kişi şemsiyeleri havada geliyorlar. Baktım olmayacak, kenara çekildim ve şemsiyemi çok yukarı kaldırdım. Bunu görünce hanımlar durdular ve yanımdan geçerken gülümseyerek teşekkür ettiler... Bingoooo!

 2- Uzakta 50 metre kadar ileriden bir genç bayan geliyor. Telefon elinde ve iki elinle hızlı hızlı bir şeyler yapıyor ve önüne hiç bakmadan yürümeye devam ediyor hızlı hızlı. Mesaj yazıyor her halde dedim kendi kendime. Nasılsa bitirir ve kimseye çarpmadan yoluna devam eder diye  düşünürken birden fark ettim ki neredeyse bana çarpacak. O anda sağa bir hamle yaparak darbeden kurtuldum. Genç bayan da zank diye durdu ve bana dişlerini de gıcırtarak öyle bir bakış attı ki sormayın... Çarpacaktınız demez mi!
Öylece kaldım... Penaltı!


3- yine bu gün karşılaştığım ve hiç tanımadığım insanlarla gülümseyerek selamlaştık. Tombala!

İyi bir Gündü her halde. 2’yi unutun ama yeni seneye böyle girip, böyle devam etsek diyorum...

 Cümlemize iyi seneler!

Necdet Kestelli
29 Aralık 2017

Hiç yorum yok: