Bu Blogda Ara

30 Ağustos 2009 Pazar

WEB BEYAZSPOR

Aleni Teşekkürler...

BEYAZSPOR tenis sitesini İzmir’de kurdum, geliştirdim, yaşattım ve görevini tamamladığına inandığım gün gelince de kapatmayı yeğledim.
Umarım gençler bu konuyu sonsuza kadar çok daha iyi bir şekilde götürürler.



“ Evet, Sitemizin Sayın Ziyaretçileri ve kıymetli Müdavimleri, Sevgili gıyaben dostlarım, Evet, idealist ve tamamen amatörce, kanımızca belki de biraz abartılı olarak, tenisi ve tenis dünyasını her yönüyle gündeme taşımak ve sevdirmek hedefi ile başlattığımız, ismini tenisin simgesi addettiğimiz  beyazlığından verip 19 Kasım 2004 yılında kurduğumuz BEYAZSPOR tenis sitemizi, iletişim dünyasında meydana gelen çok hızlı gelişmeler yanında, bu konuda uzman ve profesyonel çok değerli kuruluşların çoğalması sonunda, işlevini tamamlamış olduğunu düşünerek 3 Temmuz 2009 itibari ile kapatıyoruz. Bu süre zarfında, başta WEB MASTER’imiz Ersan Pakelgil olmak üzere, sitemize bir süre destek veren sevgili Sadun Ogan, Hamdi Büyükaltıntaş ve bu güne kadar emeğini yılmadan ve hiç aksatmadan vermiş olan Volkan Gönül’e minnettarım.
Tabii en büyük teşekkürüm yine de üşenmeden ve sabırla sitemizi sık sık tıklamış olan müdavim tenis severleridir.

Beyazspor sitesi kapanabilir, ancak tenisin beyazlığının hiçbir zaman yok olmaması en büyük dileğimdir.

Hepinizi seviyorum

Saygılarımla
Necdet Kestelli
10 Temmuz 2009

Hiç yorum yok: