Bu Blogda Ara

7 Ekim 2007 Pazar

SARMAŞIKTA İLK YAZIM 6-12-2005

BAŞLARKEN
İlk yazının insanın uykusunu bile kaçırtacağını tahmin edersiniz herhalde... Evet, yazmaya alışkın olmama rağmen, burada ele almaya çalışacağım yeni konular ve yeni okuyucu kitlem beni hem heyecanlandırıyor, hem sevindiriyor, hem de ürkütüyor biraz...
Dünyamız giderek düzleşiyor, şeffaflaşıyor. Ayrıca takip edemeyeceğimiz kadar da hızlanıyor ve çok karmaşıklaşıyor.
Ben buradan,   etrafımızı sarmalayan haberleri, olayları, fikirleri; tek kelimeyle yaşamımızı değişik bir açıdan ve benim gözlüğümden bakarak, basit ve anlaşılır bir şekilde, felsefe yapmadan, onların görünmeyen kısımlarına ve derinliklerine inmeye çalışarak Sizlere ulaşacağım. Bundan böyle, benden soru ve katkılarınızla da ayrılamayacağınızı umarak başlıyorum. Bana çabuk alışırsınız, hiç merak etmeyin...

Hiç yorum yok: