Bu Blogda Ara

4 Ocak 2009 Pazar

GELİP GEÇEN SENELER

AFERİN BANA
Elimizde yaşanmış bir sene var. Orada, burada gözden geçirilen, "bilançosu" çıkarılan bir 2008...
Hiç olmazsa yaşandığı için onore edilmeyi hak eden 365 adet gün... Bir arkadaş önerisiyle, geçen senelerden farklı olarak, 2008'i bir "AFERIN BANA" listesi çıkartarak kapatıyorum. Sizleri de ayni listeyi yapmaya davet etmek istedim.

2008 içinde belki hayatınızla ilgili verdiğiniz bir karardan, belki bir gün durup sessizce denizi izlemenizden, duygularınızı korkmadan kağıda dökmenizden, hasta olmuş bir yakınınıza tavuk suyuna çorba pişirmenizden, kendinize bir yuva kurmanızdan, o anda içinizden geldiği gibi hareket etmenizden, koyduğunuz hedefleri gerçekleştirmenizden, belki bunlardan, belki başka şeylerden ama mutlaka Sizlerde bir şeylerden “AFERİN”i hak ediyorsunuzdur.

Sırtınızı bu sefer de siz sıvazlayın, "Aferin bana!" deyin; Bir daha yaşayamayacağınız 2008 yılı o klişe resmiyle beli bükülmüş yaşlı adam olarak değil, karnesini almış zıplayarak yürüyen neşeli bir çocuk olarak ayrılsın aramızdan.
02.01.2008 –
O.Fikret Şahin’den

Hiç yorum yok: