Bu Blogda Ara

28 Ocak 2011 Cuma

TENİS

DEĞMEZ Mİ?

Dün akşam, bir kere daha ayni mutlulukla, yeni bir “Üniversite Kış Oyunları”’ın açılışında, dostluk içinde ama kıyasıya yarışmaya gelmiş gençliğin muhteşem coşkusunu görerek, onlar gibi bende mutlu oldum.

Uzunca düşündüm ve tüm tenis severlerin ana hedeflerinin “Tenisin yayılması ve bu sporu seçen çocukların da en az bu gün bu camia içinde yaşayan tüm tenis severler kadar sağlıklı ve mutlu olmalarını sağlamak” olması gerektiğini kanaat getirdim.

“En azından bir genci daha tenise başlatmak, onun serpildiğini, çocukluğunu doyasıya yaşadığını, başarıya doğru koştuğunu, sonrasında da bunu bir yaşam tarzı olarak devam ettirdiğini görmek büyük bir mutluluk olsa gerek” dedim kendi kendime…

Evet, tenis dünyasına adım atan bu gençlerimiz dünyaya başka gözle bakıp, her şeyin farkında olmaya başlayacak;

Kendisini daha iyi tanıyacak, çalışmadan hiçbir şeyin mümkün olamayacağı bilincine varacak;

Hata yapmaktan korkmamayacak… Gücünü ve beynini kullanarak yarışmayı ve mücadele etmeyi öğrenecek;

İnsanın ve sporun önemini daha iyi anlayacak;

Önyargılarından kurtulacak, en önemlisi sosyalleşerek bu hayatın bir parçası olmaya başlayacak;

Barışa, işbirliğine, düzene, dürüstlüğe ve dostluğa olan inançları artacak…

Hayatı değişecek ve gelişecek…

İyi bir sporcu, iyi bir insan, belki de çok başarılı ve de umarım mutlu olacak…

Bu yola baş koymuş, destek olan ve çırpınan herkese her zaman teşekkür edilmeli… Her seviye de ve her kim olursa olsun…

ÇABAMIZ, DESTEĞİMİZ ve İLGİMİZ öncelikle gençlerimiz için olsun…

28 Ocak 2011
Necdet Kestelli

Hiç yorum yok: