Bu Blogda Ara

22 Aralık 2008 Pazartesi

BAROMETRE CUP

DÜŞ’TE OLSA!

İlk veteran turnuvamı, daha veteranlığın ne olduğunu bilmeden, ilk defa 1992 yılında BAROMETRE GAZETESİ tarafından düzenlenen ve TEKFEN HOLDİNG’in sponsor olduğu BAROMETRE CUP’ta oynamıştım.

Yaş kategorileri yanında (bu günkü kadar çok değildi) her yaş gurubu için A ve B kategorileri de vardı. Önce İzmir ve Ankara klasmanları oynanıyor, daha sonra da oralarda birinci ve ikinci olanlar İstanbul’da yapılan finallere katılmak üzere eşleriyle beraber misafir olarak en lüks otellerde ağırlanmak üzere davet ediliyordu. Uçakla gidiliyor, kapıda bekleyen nerdeyse limuzinler ile otele ve kulübe gidiliyordu. Oyuncular hiç para harcamadan hem maçlarını yapıyorlar hem de son derece sosyal bir ortamda yeni yeni dostluklar kurarak hafta sonunu unutulmaz bir hatıraya dönüştürüyorlardı. Tıpkı benim bu gün bile unutamadığım gibi...
Sevgili Tuncer Aksoy’u da, Oktay Ormancıoğlu’nu da o günlerde orada tanıdım. İyi ki de tanımışım...

Şampiyon olanlara, müthiş güzel gümüş kupalar yanında “Challenge” kupası adı altında bir sene evlerinde sergileyebilecekleri özel kupalar da veriliyordu. Hediyeler ise inanılmazdı: 93 yılında İzmir Altın Yunus’ta yapılan turnuvada ben ikinci olarak 55 ekran bir TV sahibi olmuştum. Hala da kullanıyorum. Beni yenmiş olan Tuncer Aksoy ise bir bisiklet almıştı. Umarım bu güzel günler dostluk ve centilmenlik içinde tekrar geri döner...

Fena mı olur? İstemez mi siniz? Siz bir düşünün hele, düşünmesi gerekenler de bir düşünsün bakalım... Belki o zaman benim bu düşüm de gerçeğe dönüşebilir...

Necdet Kestelli
Kasım 2008

Hiç yorum yok: