Bu Blogda Ara

29 Mart 2013 Cuma

İPEK SOYLU

Dün akşam Sports TV'de genç sporcumuz İpek Soylu'yu  izledim. Kendine hakim, sakin ve akıllı.
Geçen hafta da Sevgili İzmirli kızım BAŞAK'ı, sevgili dostum Erol Eraydın'ın kızı BAŞAK'ı da izlemiştim... Sanki ikiz kardeşler gibi ... Başarıya odaklı gençler. Ayrıca güzellikleri de cabası
İkisi de nerede ve ne olduğunun, neleri başarabildiklerinin farkındalar. Hedefleri net. En güzeli ise tenisin bireysel bir spor olmasına rağmen başarılı bir profesyonellik için iyi bir ekip olmak gerektiğini anlamışlar. Anlattıklarından anladığım kadarıyla sporun dışında ancak dinlenebiliyorlar: bu yaşta bu özveri ve bu olgunluk. Gurur duydum.
Umarım WTA 'dada başarılı olur ve en tepelerde başarıdan başarıya koşarlar.
Kutluyor ve yollarının açık olmasını diliyorum
Necdet Kestelli
29 Mart 2013 - 06,25
İzmir

Hiç yorum yok: